wtorek, 15 stycznia 2013

hand made ...

Zima w rozkwicie i dobrze. Jest na nią pora, a i przyjemnie jak śnieg skrzypi pod nogami, drzewa mienią się w bieli i świat nie jest taki szary. Ale ja nie o tym dzisiaj . Chciała bym Wam pokazać to co ostatnio zajmuje mi wiele czasu ale i nie mniej przyjemności przynosi. Zdjęcia na drewnie, serduszka ze zdjęciami :-) Uwielbiam je robić !!! i dlatego chciała bym je mieć i tutaj :-) Wiele z nich ucieszy w tym raku Babcie i Dziadków, mężów,żony ,dzieci i nie tylko ... co jeszcze bardziej napawa mnie radością. I pomysłów na te deseczki rodzi się coraz więcej w mojej głowie...
Ostatnio robiłam serduszka dla znajomej, które w czwartek polecą do UK... serduszko ze zdjęciem Mamy sprzed lat, z młodości ... oj wzruszyłam się bardzo ... i je pokażę Wam jako pierwsze ...

a ja biegnę jutro do Mamy po zdjęcia z szuflady, bo pomysł mam !!! jak zrealizuję na pewno pokażę :-)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz