niedziela, 10 maja 2015

otuleni miłością

ostatnio w blogosferze sezon na inspiracje z okazji zbliżającego się  dnia dziecka … i super, sama z niektórych podpowiedzi z chęcią skorzystam :) 
ale przecież przed tym, jest bardzo wyjątkowy i bardzo wzruszający Dzień Mamy !!!
czym starsza ja, tym bardziej Ten dzień jest dla mnie ważny … i nie dlatego, że ja mamą jestem, ale że swoją w ten dzień przytulić mogę …
w ubiegłym tygodniu miałam przyjemność wykonać zdjęcia dla colorstories.pl cudownych kocyków a raczej kocy, bo otulić się nim może  nie tylko dziecko, ale i mama i dziecko i rodzina cała :) wspaniały,100% bawełny, gruby,w świetnych kolorach, po prostu  ponad czasowy i na lata prezent dla mamy !!! 

ale i same taki prezent  sprawić sobie możemy ;) 
My jesteśmy zachwyceni !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz