poniedziałek, 12 października 2015

Ona

czasem…, już tylko czasem, udaje mi się ją podejrzeć …
i nie ucieka mi spod obiektywu …
sentymentalnie Ona, taka była wczorajsza niedziela …
… tyle emocji w tej mojej Dziewczynce … tyle się wydarzyło w jej młodym życiu, pierwsze decyzje  których konsekwencje musi ponosić już sama … wiem, że przez błędy uczymy się całe życie, a życie usłane różami nie będzie … a chciała bym, by takie miały moje Dzieci :)
Wiecie, gdzie mogę wykupić taką gwarancję ??? ;)





4 komentarze:

  1. Jeżeli znajdziesz już to miejsce, w którym sprzedają wspomnianą gwarancję, to proszę daj znać, też chętnie ją nabędę ;) Oj chiałoby sie tym naszym dzieciom nieba przychylić, od złego uchronić... Pięknie napisane. Pozdrawiam serdecznie, tę Damę ze zdjęć także ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę gwarancję ! Mój syn też pierwsza klasa gim niby już prawie dorosły a jeszcze się przytula, kocham to i lubię jak z młodszą siostrą walczą kto kocha bardziej mamę. ☺ pozdrawiam mamę i jej śliczną córkę. Monia z Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona też niby "dorosła" a tulić się przychodzi jak smutki dopadają ;) ściskam Was :*

      Usuń