poniedziałek, 26 listopada 2012

Pchli w Krakowie i Antek



Czekałam czekałam i się doczekałam 
Pchli Targ Projektów dla Dzieci w Krakowie !!! 
Wiele świetnych firm, produktów od pościeli, kocyków, piżamek, kapci, ubranek, książek i zabawek tekturowych, bucików…
… oczywiście nietuzinkowych i wiele z nich  ręcznie wykonanych.
Zważywszy na zbliżające się święta skarbnica pomysłów na prezenty.
Ja wybrałam kilka dla siebie a raczej dla swoich pociech, które szczególnie zwróciły moją uwagę i zainteresowanie.
Zachwyciłam się koszulką, niby zwykła biała z autkiem,
ale to autko jest jak tablica do pisania.Jak mnie ta koszulka się spodoba i zaraz pomysłów tysiące na jej wykorzystanie :-)
zobaczcie sami ...
 

do tego cudownie zapakowana przez przesympatyczną Właścicielkę 
 

No i Antek...
bo po Niego tak właściwe pojecham, tyle że wtedy jeszcze nie miał imienia. Wspaniała zabawka dla dzieciaków, Moje od wczoraj na Nim ganiają hahaah tak tak i To Starsze i Młodsze :-)
Smak dzieciństwa ...

A to Nasz Antek

   I jeszcze od FOLD me ! kartonowe ozdoby choinkowe.

                                                 Książki  oczywiście moje ukochane, ale o nich innym razem :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz