niedziela, 21 kwietnia 2013

Jeff's


czasem tak mam, że mi się nie chce,
tak mi się nie chce, że mogła bym dzień cały przeleżeć (na to śmiech Taty),
bo w miejscu usiedzieć nie mogę.
i zawsze coś znajdę, co zrobić trzeba lub zrobić chcę
no taka  jestem i trudno mnie zmienić,  muszą ze mną jakoś żyć .
i czasem jest tak, że czasu mamy dla siebie jak na lekarstwo.
takie jest życie, taki jest świat – tak zawsze mawia Wiktoria.
a  Tata ma taką prace, że tego czasu u nas wspólnego no mało
i czasem pozwalamy sobie na odrobinę luksusu i obiad na mieście jemy
tym razem padło na Jeff’scałkiem amerykański klimat- uwielbiam
i całkiem nie zdrowe jedzenie … no nie do końca oczywiście ,
no i  zjeść  dobrze  lubimy wszyscy, ja też bardzo lubię
ale też bardzo lubię być szczupła,
i tak nie zdrowo jeść nie powinnam,
to czasem jednak daję na luz- choć nie powinnam i tylko czasem 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz